söndag 9 augusti 2009

Badkruka?


Från att ha varit en liten najad som barn har jag under senare år befarat att jag smygkonverterat till badkruka. Har haft en massa mer eller mindre krystade anledningar till varför det inte är läge på att bada.
Denna sommar känns det dock som om denna trend har kommit på skam. Först blev jag härdad med havsbad i Hanöbukten där temeraturen var kring 18 grader och nu senaste veckan har jag vid flera tillfällen gladerligen slängt mig i det 23-gradiga Mälarvattnet utan att tveka en sekund.

2 kommentarer:

Christina sa...

Oj då! Nu är du på gång, med åde bad o blogg. Den ska vi följa!

RockMamma sa...

Började på denna blogg i vintras men jag Facebookar mera, i stort sett varje dag. Inläggen är inte så stora men det är enkelt att "umgås" med vänner i andra delar av världen. http://www.facebook.com/