onsdag 4 november 2009

Guldsupport

Jag har en sk. HemPC från Dell. Modellen är ganska ovanlig, det är en laptop med utdockningsbart tangentbord. Jag har haft den i snart 3 år och det mesta har faktiskt pajat på den, utom hårddisken. Jag har bytt minneskort, grafikkort, moderkort, och tangentbord. Även om jag inte är helt nöjd med datorns driftsäkerhet så har iallafall Dells support varit helt fantastiskt bra att ha att göra med. Tålmodigt testar dom sig igenom systemet och byter snällt ut det som har varit trasigt. Trevliga och serviceminded både i telefon och vid hemsupport.
Idag pajade tangentbordet igen jag har precis blivit lovat ett nytt trots att det troligen är batteriet som är slutkört :-)

2 kommentarer:

Tobias sa...

Kan bara hålla med dig, det var hemskt väder idag!

floosan sa...

törligt när saker pajar