lördag 24 september 2011

Styrketräning

Vilken motionstyp är du? För sisådär en 5-6 år sen fick vi ett gym på jobbet. Det satsades på att utbilda instruktörer och jag anmälde mig pliktskyldigast för att dessa instruktörs-kollegor skulle få någon att öva på. Jag tror att jag stod ut lite drygt en termin. Själsdödande tråkigt var slutomdömet. Sen dess har jag inte satt min fot på något gym. Jag var skeptisk från början och det har hållt i sig.
Men... idag när jag var på F&S i Jakan som vanligt på lördagar så var jag och tittade som hastigast på det nybyggda gymmet. Jädrans vad fint och rymligt det hade blivit. Fräscht,  ljust, snygga färger, fönster åt alla håll (inte på bottenvåningen) och ingen trängsel. Kanske skulle man ta och prova iallafall....

1 kommentar:

Bodypalace sa...

Kika gärna in och rösta i undersökningen som jag har för att ta reda på hur folk upplever sina kroppar och hur de tror andra uppfattar en själv =)

Mvh Bodypalace - en blogg där ALLA är fina, vackra och unika =)